What was there to see? A teenager stuck in her everyday life, the coffee shop after classe, her best friend, a boy like all the others who will follow, a party to dance, to drink until you turn your stomach around, a family meal, a clear morning, eternal resumption. What was there to see? A suicide. Almost nothing.