A young lady and a young man, whom we call respectively Here ans Somewhere else, are both in an apartment. They love each other, live their everyday life, live, between these four walls. Gestures, scenes, words which seem harmless. Only Somewhere else tells his partner one of his dreams in which he gives way, leaving her alone, in the middle of nowhere. Little by little, both lovers are going to go away, leave each other. To disappear?