Ada, a 14-year-old girl, helplessly watches her father's slow agony as he is seriously ill. She is sent to Saint-Michel-Chef-Chef, a seaside resort in the West of France. On the beach, while she gets stung by a wasp, Ada feels her body change and her desire awaken.