Moon travels through a mysterious unexplained world free of adults. Moon meets a scholar turned sage and her translator in a mountain hut, where she tries to understand what is happening, based on a play by Don DeLillo. She meets many others who perform for her, show her a film, give her gifts, show her different possibilities for living. She observes and moves on into an unknown future.