I met Omar in Calais in 2016 through Bastien in the Jungle, a huge slum in the North of France at the British border. We spent a year there together running the Legal Shelter and partying with Sudanese friends. Today, Omar and Bastien live in Lille, the camp has been erased. We go back looking for traces of this common history in the landscape but the moor has become a natural area.