Giving birth is always depicted in its best light. The dream of a lifetime, of a woman, of a couple. The culmination. Simple happiness. So much for the official version. And then there’s the other. All that’s left unsaid so as not to ruin such a pretty picture: the abyss of pain, anxiety, helplessness, tears and dizziness that the arrival of a little being weighing around 3 kilos and demanding attention 24 hours a day can provoke. In this film, we follow a young woman as she becomes a mother for the first time. We’ll start filming the last months of her pregnancy, right up to her baby’s first months. She’ll be living on the edge of this post-partum period, hung over the void and still taboo in society, even if the word is gradually getting out.