This documentary series follows Edouard Damestoy, a young French skateboarding champion, as he navigates the world of vertical ramps. Season 2 sees Damestoy chasing his dream of qualifying for Paris 2024, representing France in the Park discipline. A journey of passion, challenge, and Olympic ambition.
Season 2 : 3x30’ This new season follows Edouard Damestoy, the most successful French skateboarder in Vert’ history, as he attempts to qualify for the Paris Olympics in park. It’s a tough challenge, but one he’s up to!