This is a journey like you have never seen before : France in 2100 - a country that adapted itself to the climate change. Thanks to outstanding VFX and spectacular images of nature and urban landscapes this film will show, in a very immersive way, how we can live differently and sustainably, by transforming our behaviors to meet new challenges of global warming. For the first time, we are embracing our future, not fearing it.