A groundbreaking film that deciphers the Swift phenomenon! How did this 34-year-old country girl, with her good complexion and cultured background, become the face of America?
Not a day goes by without the slightest detail of Taylor Swift’s life making headlines: record-breaking tours, surprise album releases, and a devoted fanbase hanging on her every word. But how did this seemingly relatable «girl next door» achieve such global domination? How did the Time magazine’s only Personality of the year build the cult around her and federate a worldwide community of fans who are entirely devoted to her? This documentary dissects the Swift phenomenon, examining her evolution as an artist, her savvy business acumen, and the unique connection she forges with fans. Explore the cultural impact of Taylor Swift and the enduring power of her music.