Set in the heart of Paris, where history meets modernity, Levitation is a captivating short film blending movement, art, and philosophy. Created with the 2024 Paris Olympics and French athletes, it explores the limitless potential of the human spirit. Mathieu Forget, the artist behind the film, is known for his gravity-defying photography and motion. He reflects: Athletes are artists in their own way, but all artists must work as hard as athletes to succeed. This idea shapes the film’s story, highlighting the shared dedication of athletes and artists.