The youngest and spunkiest space traveller in the entire universe! Follow Sardine, Little Louie and The Captain Yellow Shoulder’s intrepid crew in their never-ending fight against super villain Supermuscleman and his evil sidekick Dr. Krok! Aboard the Huckleberry spaceship the joyous team will go on hilarious and quirky missions where imagination is the only limit!