When Sadie acquires an ancient magician’s hat, she finds that it comes with a tenant: enter Gilbert, magical bunny and assistant to the most famous wizards throughout history!
But Sadie is a teenage girl and Gilbert is an old grouch, so it’s not exactly love at first sight. Still, it soon becomes clear to Gilbert that this magician-in-training is the real deal; if only Sadie would concentrate on learning the rules of magic instead of using it as a shortcut for all sorts of pointless teenage shenanigans! Gilbert always has to go along with her crazy schemes... and occasionally has to admit that he enjoys it!