After having walked the streets of Mellila, Malik, Mehdi, and Hassan now beat the cobblestones of Paris, discovering its lights and its chimeras, its joys and its violence... In this closing chapter of a trilogy on policies of migration, Sylvain George accompanies the street children of Morocco through this complex age and ordeal, while Europe turns a blind eye.