Melilla, a Spanish enclave in Morocco, is a land border between the African continent and Europe. A buffer zone where European migration policies, their challenges and their consequences can be read and seen. A place towards which converge, from Morocco, “those who burn”, the “harragas”, minors and young adults, eager to reach Europe. They have nothing to lose but wanting to live to the end.