A film-poem in eighteen waves, like so many scenes to describe Paris and its urban landscape as seen by a "young isolated foreigner." Terrorist attacks, whites roses, a state of emergency, the tricolor, the Atlantic Ocean and its crossings, volcanoes, the beat-box, rebellion, anger, police violence, a revolutionary song, silence, joy... Nothing but joy.