Marie Losier invites us into the mysterious and unclassifiable world of the Residents, emblematic figures of the American musical avant-garde for over 50 years. This cult collective, hidden behind their anonymity and iconic costumes, revolutionised the underground with their sonic experimentation and daring visual aesthetic. This playful, intimate portrait celebrates the extraordinary freedom of a band that never followed the rules.