At 21, my father hands me an envelope containing a family secret. Twenty years later, I try to untangle the lies and things left unsaid that defined both mine and my family's lives. This movie traces the fickle geometries of my family's star map, where personal compromises coexist with reluctance and resignation, suffering and disillusion, hope and the possibility of reconciliation.