Since their divorce, Chris and Antoine can’t agree on anything, except their love for their son, fifteen-year-old Milo, whose only interests are surfing and Nina, his summer crush. As Milo is about to go on vacation at his grandfather’s beach house, he is diagnosed with an eye disease and it seems he has only a few weeks left before going blind… For the first time in a while, Chris and Antoine decide to put their repeated arguments aside and come together as a family, to reconnect, admire the ocean, and make memories Milo can picture for a lifetime...