John D, a septuagenarian living in a luxury hotel on Côte d’Azur, is intrigued by his next-door neighbor who reminds him of the wildest hours on the Riviera during the 1960s. At that time, he was a spy in a rapidly developing world full of promise. One day, this neighbor mysteriously disappears… bringing John face to face with his demons: are his former adversaries back to wreak havoc in his idyllic world?