Just as Mbaye is about to return to Dakar to see the woman he loves, France announces that it is closing its borders because of the Covid epidemic. The young Senegalese man decides to make an urgent attempt to reach Casablanca, where the flight he was due to take will nevertheless make a stopover. An upstream road trip began.