To save the man she loves from drowning, Leena must go back in time and find a way to change the course of events. What if it was possible to reverse to the moment we chose the wrong option? To avoid the death for which she is responsible, Leena must convince her friends to change their plans. But to do so, she has to learn to walk and talk in reverse.