Rachel, in her lovely wedding dress, puts on her make-up. In an hour, she'll be taking the plunge. Greg, her husband-to-be, comes over to kiss her, finding her beautiful: "Oh, my God!" he says, laughing. He's referring to a joke in Friends, but Rachel hasn't seen the sitcom. Drama breaks out.