A single man goes along roads to find possible survivors, while the other one continues to work just like that. The objective of a camera testifies of the apocalypse while nuns, only surviving women, confront their points of view cloistered in a convent. Chronicles of Survivors follow each other, interrupted as a red thread by the story of the last book of humanity.