Spain, on 2023. A mysterious evil strikes the country. The women die one after the other, with the exception of nuns isolated in their convent. It is on them that rests henceforth the future of the human race. While the doors of their refuge are about to give in under the pressure of a crowd of crazy men, these women of the church wonder: why are they the only ones to have been spared by the epidemic?