Three young people have a walk in a forest. The next day, they discover a strange desert. The desert is haunted by a sandy shape which moves with the wind. As the day falls, their desires become for each other become stronger. Transformations seemto appear on their bodies. The strength which surrounds them makes light on the confusion of their desires.