You take a horrifying and unexplained murder in a well-to-do apartment of Paris. You add a police commissioner who tries to solve, with great difficulty, this strange affair which vacillates between normal and paranomal. And, the cherry on the cake, you take a caretaker who does a good job of the cleaning!