On a winter afternoon, in the course of a hide and seek game, a kid finds shelter in the most unlikely of places : the huge astronomically-tuned clock of the city's cathedral! Sneaking his way through, he accidentally gets his jacket stuck into the mechanism blocking the entire system and of time itself!