It's a late summer afternoon in a housing estate on the outskirts of Calais, in the far north of France. Children and teenagers kill time at the bottom of the tower blocks. Their faces often reveal nothing, or are sometimes already marked or worried. All around them, vast swathes of sky and wild grass.