As children in the 60s and 70s, Dédé, Michel and Daniel were sent to the Belle Étoile Catholic “correctional” facility located in the Savoie region of France. There, they were beaten, humiliated, starved and broken. With the help of director Clémence Davigo, they finally reunite to break their silence. A moving chronicle in search of memory and justice.