Discover the most well preserved biotopes in the world and meet with the most emblematic endemic species: Macaws, Toucans, Hummingbirds, Condors, monkeys, marine iguanas, turtles, sea lions, etc. These species have evolved with the rise of the Andes and the appearance of the Galapagos Islands 4.5 million years ago, but today the growing deforestation and the climate change puts them at risk.