It tells the moving story of Olivier Wlodarczyk who realizes the dream of his 75-year-old mother Marie-Lore: to sing one last time at the Théâtre de Béthune, and to bid farewell to the stage in his hometown. A talented singer, several times awarded in the 60s and 80s, Marie-Lore had become a figure in the heritage of northern France. She had definitely stopped singing 10 years ago. Thanks to her son, the director of the film, she is making her comeback on stage.