Viktor, Yana, Petro, Natasha, Oleg and Olga are journalists for the Ukrainian television channel ICTV. On February 24, 2022, they chose to stay working at their post, to inform, to contribute to the war effort. Their lives have changed overnight: installed in basements, they no longer know the boundary between professional and private life. They become a family, dedicated 24 hours a day to information in times of war. They make us live, in real time, the war of Russian invasion. And their war, that of information soldiers.