In paris in the 1980s, young idealists are determined to show that another world is possible. They set off on a long environmentalist march across europe. After 10 years of wandering, the "tribe" finally settles in finland to live its utopia of a tribal life in harmony with nature: how far are its members ready to go to save "gaïaland"?