What to take, what to leave? How important are physical things when you're trying to save your life? Packages from Ukraine, filled with everything and nothing, wait patiently under a bridge to be found, while a voice conjures up memories of frivolous and precious objects, seemingly sending Kyiv a heart-rending farewell letter.