Donbas, 2019. The prospect of a new Russian invasion hangs in the air, while the sound of gunfire resulting from the old one can still be heard in the distance.
In this seemingly bleak wartime setting, five teenagers start to seriously think about their future. Their energy, enthusiasm, and hope allow them to fully live out their last golden hours of childhood despite the circumstances. The members of this imaginative band of dreamers paint, take photographs, or fantasise about acting careers or becoming the next Elon Musk. They rebel, ride on the waves of adventure, walk into minefields and sunbathe by a local lake. They dream of escaping not only from the war, but also – like teenagers all over the world – from the boredom of a small town. Then, unexpectedly, an opportunity arises to embark on a long journey all the way to Nepal. Will their dream of conquering the world come true?