June 26 in Marseille. Within the labor exchange transformed into a boxing arena, the boxers of the Boxe Massilia collective are about to enter the ring in front of a jubilant crowd. And what if, through this ancient spectacle of hand-to-hand combat, another, more decisive and fundamental battle was being played out?