Cut off from their families, young people coming from different regions of Madagascar work in a car wash, in Tamatave. Without an identity card, they are exploited by a boss who imposes his presence by a surveillance camera. Also night guards of the car wash, they face violence and are regularly suspected of theft by neighbors. The director, who was born and raised in the neighborhood, takes another look at these young people and offers a polyphonic story in which the violence far exceeds the thefts of which these young people are accused.