Hot tempered and fiercely independent, Julia finds escape in a passion for motorcycles and the high-octane world of urban ‘Rodeos’ - illicit gatherings where riders show off their bikes and their latest daring stunts. After a chance meeting at a Rodeo Julia finds herself drawn into a clandestine and volatile clique and, striving to prove herself to the ultra-masculine group, she is faced with a series of escalating demands that will make or break her place in the community.