Marko and Ankica are a retired couple living in a small, quiet town in Dalmatia, Croatia. One of the rooms in their house has been empty since the Serbian-Croatian war, when their only son died. When Ankica suggests to Marko that they rent the room to tourists to make ends meet, he is at first vehemently opposed but eventually agrees. However, the couple is quickly disturbed by the first tenant who moves in.