Twenty-seven-year-old Xavier, a singer, is the embodiment of what is left of rock in Pigalle. Lulled by his desire to succeed in the music business, he stubbornly believes that it is necessary to sacrifice himself even if it means paying with his own life. He starts in a group, broke; he finishes alone, well known.