A group of friends gather after one of them sees the ghost of their deceased friend Antoine. After his murderous arrest by several police officers, they will try to summon his specter. This extraordinary experience will create a shock wave and reveal the lack, the regrets and the hopes that each one carries intimately since the untimely death of their friend.