Christophe often parks by the house of his 16 years old daughter, who doesn’t know him. That day, Éloïse storms out of the house. She sees Christophe, walks towards him, and asks him to give her a ride. In the car, she later tells him that she’s heading to her real father’s, whose existence she just learnt about.