Argonuts invites you to embark on Pathie, a young super smart and adventurous mouse, and her cat-mate Sam’s colorful journey in Ancient Greece. Alongside the - now old – hero Jason whose city is threatened by Poseidon himself, their quest will bring them and their fellow-friends to confront the most bizarre and dangerous creatures from this age of mythology. An hilarious and inventive comedy adventure for the whole family designed by the crazy team behind The Jungle Bunch and Pil’s Adventures.