Ernest and Celestine return to Ernest’s land, Charabia, to repair his precious broken violin. They discover that music has been banned all over the country for several years. For our two heroes, it is unthinkable to live without music! Joined by new friends, including a mysterious masked avenger, Ernest and Celestine will try to right this injustice and bring joy back to land of bears.