Madrid, 1950. When 29-year-old Lola arrives in Madrid to move her clear out her dead uncle's apartment, she has no idea what she is about to discover. It's been more than 20 years since she last heard from that irascible uncle, Manolo, with whom she had spent a summer as a child. She remembers his adorable dog Paquita but also his strange behavior. She was just a little girl who wanted to have fun and discover the big city. But things unfolded differently than expected and she saw things that a child should not have seen.