Tonight, Lucie, Maya, and their friends are having a big party.. Even Jimmy has come: he's there for Maya, everyone knows it. But at the moment when everything is supposed to happen, hidden feelings, tender and confused, surface for Maya and Lucie. It's difficult making sense of them in this evening driven by alcohol that flows freely, a tear-jerking playlist, and raging hormones.