You are the new apprentice of a great maskmaker. You learn the magic of maskmaking which allows you to project yourself into a world of intriguing and enigmatic beings. From mask to mask and puzzle to puzzle, explore the Kingdom of Masks in search of Prospero, the mysterious King who seems to rule it, in order to unlock the secret of his identity.