This application is available on virtual reality headsets such as Samsung Gear VR and Oculus Rift, and headset devices such as Cardboard.
The adventure is composed of three episodes, each of around 10 minutes' duration, the first of which is available free of charge from iOS and Android stores. The experience can also be enjoyed without a headset using the tactile screen on your telephone or tablet.