Mo and Sam have inherited some powers from their great-great-great-grandma who happened to have a fling with a superhero. But, being half-siblings, they’re going to have to share these powers down the middle. These two “sorta superheroes” run half as fast, turn half invisible, and shoot threads half as far! No latex suits or missions to save the planet for them. All Mo and Sam have to do is make their daily lives as kids half-livable. A challenge even Superman probably wouldn’t want to face!