Élise thought she had the perfect life: an ideal boyfriend and a promising career as a ballet dancer. It all falls apart the day she catches him cheating on her; and after she suffers an injury on stage, it seems like she might not be able to dance again. The path to physical and emotional recovery will lead her away from Paris to a picturesque location in Brittany – where her friends, a new love and the freedom of contemporary dance will help her reconnect with her father and most importantly, herself. A heartwarming and inspiring story that tells us how sometimes, the worst thing that could happen may turn out to be the best.